Monday 18 April 2011

PERHIMPUNAN PAGI AHAD 17 APRIL 2011

TAHNIAH KEPADA SEMUA PENGAWAS SEKOLAH
Satu perhimpunan pagi Ahad telah dilaksanakan di dataran depan Makmal Komputer buat pertama kalinya. Ucapan Pengerusi iaitu Nor Aisyah dan nyanyian lagu Negaraku, Selamat Sultan dan Sekolah. Bacaan Rukun Negara oleh Aliff. . Laporan Guru bertugas minggu lepas iaitu Ustaz Nik Mohd Fauzi dan ucapan guru minggu ini ?. Penyampaian hadiah kepada pemenang Pertandingan Bola Tampar Rumah dimenangi Rumah hijau bagi lelaki dan perempuan.Kemudian penyampaian hadiah pasukan bola baling sekolah mendapat naib johan peringkat daerah Marang. Ucapan Cikgu Amir berkenaan perlantikkan Pengawas Kantin dan ucapan Zulkifli Muda berkenaan jualan buku tulis. Ucapan Guru Besar dan diikuti penyampaian anak angkat kepada semua guru.
Majlis bersurai dengan bacaan doa oleh Fatin dan semua pengawas mengawasi perjalanan murid balik ke kelas. Terima kasih kepada semua pengawas..

1 comment:

  1. Assalamualaikum Cikgu,

    Saya ingin memperkenalkan satu program yang membolehkan pelajar Score A dalam subjek yang di ambil, program ini telah mendapat pengiktirafan dari sekolah-sekolah yang telah menggunakan program ini dan juga pengiktirafan oleh menteri pendidikan. Program ini dikenali sebagai Score A Programme keluaran Kenshido International Sdn Bhd. Program ini sangat berguna untuk pelajar, ia boleh digunakan ketika pelajar berada di rumah ataupun di sekolah, program ini juga akan membuatkan pelajar tertarik untuk belajar sekaligus dapat membendung gejala sosial yang tidak terkawal sekarang ini. Ia juga memudahkan ibubapa untuk memantau pembelajaran anak-anak mereka.

    Kalau cikgu berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai program ini, sila hubungi saya Hafiz (0105705964) ataupun layari laman web Score A Programme saya

    ReplyDelete